zintegrowana z 360 Księgowość.
System Neptun Pro składa się z następujących modułów:
Kadry, Płace, Umowy cywilnoprawne, Przelewy, Internetowe Konto Pracownika, e-podpis.
Neptun Pro jest zintegrowany z 360 Księgowość, dzięki temu użytkownicy Neptun Pro i 360 Księgowość mogą księgować dane płacowe.
Więcej informacji o integracji Neptun Pro z 360 Księgowość znajduje się tutaj.
Zarówno Neptun Pro, jak i 360 Księgowość, można wcześniej wypróbować, zakładając darmowe konta (Free) aktywne do 6 miesięcy. Aby założyć darmowe konta wystarczy kliknąć te linki:
Neptun Free oraz 360 Księgowość Free.
Przed założeniem konta Neptun Free proponujemy zapoznać się z instrukcją, która wyjaśnia procedurę zakładania konta, dostępną tutaj.
W przypadku przejścia z Neptun Free (wersja darmowa) na Neptun Pro (wersja płatna) opłaty za użytkowanie systemu pobierane są miesięcznie, kwartalnie, półrocznie lub rocznie, zgodnie z cennikiem, który dostępny jest tutaj. Odnowienie możliwości użytkowania systemu następuje automatycznie na początku kolejnego opłaconego okresu.
W ramach opłaty podstawowej, zgodnie z cennikiem, uzyskuje się:
- dostęp do modułów:Kadry, Płace, Umowy cywilnoprawne, Przelewy,
- 2 użytkowników (1 użytkownik z pełnymi uprawnieniami, 1 użytkownik z ograniczonymi uprawnieniami),
- możliwość prowadzenia 2 firm,
- bieżące aktualizacje wynikające z przepisów prawa,
- usuwanie stwierdzonych błędów,
- rozwój funkcjonalny systemu,
- konsultacje techniczne on-line bezpłatne, jeśli czas konsultacji nie przekroczy 30 minut.
Wysokość opłaty podstawowej jest zróżnicowana ze względu na ilość pracowników, dla których prowadzona jest ewidencja i rozliczenia kadrowo-płacowe w systemie Neptun Pro.
W przypadku zainteresowania:
- poszerzeniem zakresu użytkowanych modułów o dodatkowe moduły,
- zwiększeniem liczby użytkowników,
- zwiększeniem liczby prowadzonych firm,
- dodatkowymi usługami merytoryczno-technicznymi,
warunki cenowe zawarte są w cenniku.
Zapytania dotyczące oferty oraz zamówienia dotyczące Neptun Pro i dodatkowych usług, prosimy kierować na adres biuro@itcell.com.pl.
Zgłoszenia awarii oraz stwierdzonych błędów w systemie, prosimy kierować na adres serwis@itcell.com.pl lub telefonicznie pod numerem +48 889 687 022 (pon.–pt. 12:00–16:00).
Specjaliści ITcell podzielą się swoim wieloletnim doświadczeniem, aby zapewnić profesjonalne i niezawodne rozwiązania dla Twojej organizacji.
Zapraszamy do kontaktu